ΠΩΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΚΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΜΟΡΡΟΙΔΕΣ ΜΟΥ!

10 Ιουν


Εφαρμόζοντας μια συνταγή με φυσικά υλικά που την έμαθα από καθαρή τύχη!

Δεν έχει ματζούνια μέσα, δεν είναι μαγικό νερό ούτε χρειάστηκε να κόψω ουρές από σαύρες.  Είναι υλικά που τα γνωρίζετε όλοι για άλλες χρήσεις και ίσως τα έχετε ήδη σπίτι σας.

Αυτή είναι η ιστορία μου…

Έπασχα από αιμορροιδοπάθεια.

Αφού διαβάζεις αυτές τις γραμμές, ξέρεις ακριβώς τι εννοώ!

Ο πόνος, το αίμα, και η φαγούρα ήταν στη ζωή μου καθημερινά. Δοκίμασα μερικές από τις αλοιφές και τις κρέμες με μια μικρή βελτίωση, αλλά καμία θεραπεία… . Λάβετε υπόψη ότι εργαζόμουν στον χώρο των φαρμάκων ως αντιπρόσωπος και είχα  σχέσεις με δεκάδες γιατρών και όλοι πρότειναν κάτι από τα παραπάνω αλλά τίποτα περισσότερο!

Μετά από 2 έτη αμηχανίας, είχα αρχίσει να το συζητώ με σχεδόν τον καθένα που συζητούσα, σε μια απεγνωσμένη προσπάθεια για να βρώ μια μόνιμη θεραπεία. Δοκίμασα κάποια βότανα που μου πρότειναν από τα καταστήματα με τέτοια είδη, βλέποντας μια σχετική ανακούφιση, τουλάχιστον καλύτερη από τα φάρμακα.
Μια ημέρα είχα αυτήν την συνομιλία με έναν κύριο που  συνέβη να συναντήσω σε ένα φαρμακείο και με παρότρυνε  να δοκιμάσω μιας άλλη βοτανική συνταγή που είχε ακούσει από τη γιαγιά του κάποτε. Δεν την είχε δοκιμάσει ο ίδιος αλλά διατεινόταν ότι η γιαγιά του την πρότεινε σε όποιον είχε πρόβλημα με τις αιμορροίδες.
Δεν είχα τίποτα να χάσω, ήμουν και αρκετά απελπισμένος από τις συνεχείς ενοχλήσεις που είχα και την δοκίμασα.

Έκανα επαλείψεις στην ευαίσθητη περιοχή για 2 εβδομάδες, και οι πρησμένες αιμορροίδες μου άρχισαν να ανακουφίζονται από την δεύτερη ημέρα και στο τέλος εξαφανίστηκαν!!!.


Δεν μπορούσα να το πιστεψω στην αρχή
. Άρχισα να φαντάζομαι ότι ήταν κάτι άλλο που  έκανα ή πήρα και με θεράπευσε (θυμάστε, ήμουν στη βιομηχανία φαρμάκων με την ισχυρή πίστη στη χημεία) αλλά τελικά κατάλαβα πλήρως ότι ήταν υπεύθυνη η συνταγή αυτή  από εκείνη την γιαγιά.

Τώρα είμαι πρώην-πάσχων

Αγαπητοί φίλοι, θέλω να συστήσω αυτήν την βοτανική θεραπεία στηριζόμενος στην προσωπική εμπειρία μου αλλά και σε μερικών άλλων που την δοκίμασαν  επίσης. Δεν είναι ένα θαυματουργό φάρμακο, δεν πρόκειται για  άγνωστα εξωτικά φυτά χαμένα  στις ζούγκλες ή στα υψίπεδα του Θιβέτ  αλλά είναι για έναν πολύ απλό και εύκολο τρόπο να κάνετε μόνοι σας αυτή την θεραπεία

Ακούστε με…


1.Είναι αληθινή ιστορία

2. Μην αποθαρρυνθείτε από το διάστημα των 2 εβδομάδων θεραπείας. Το αποτέλεσμα έχει σημασία.

Η συνταγή αποτελείται από 3 συστατικά:

1.Bάση Eλαίου
2.Αντιαιμορραγικό συστατικό
3.Βότανο της ελληνικής φύσης

Μπορείτε να την βρείτε εδώ…

Υ.Γ. Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν πολλές άλλες θεραπευτικές επιλογές αν ψάξει κανείς ή ρωτήσει με  έναν πιο “εναλλακτικό”, ας το πούμε έτσι, τρόπο.
Οι εμπειρικές θεραπείες, τουλάχιστον οι ελληνικές,  στηρίζονται συνήθως σε φυσικά υλικά απευθείας από το εργαστήρι της φύσης και ήταν αυτές που έκαναν αθάνατο το όνομα του Ιπποκράτη.

Δεν είμαι γιατρός,προς θεού, απλά σας καταθέτω την εμπειρία και τη θεραπεία που έκανα και είχε 100% επιτυχές αποτέλεσμα. Φροντίστε τον εαυτό σας πρώτα με τη βοήθεια κάποιου ειδικού.
Πάντως τη συνταγή αυτή δεν θα  την ακούσετε από συμβατικά επιστημονικά χείλη.

Και είναι κρίμα!

5 Σχόλια to “ΠΩΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΚΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΜΟΡΡΟΙΔΕΣ ΜΟΥ!”

  1. JA Οκτωβρίου 11, 2011 at 3:25 μμ #

    Η συνταγή είναι μία: βράζουμε 10-15 φρέσκα κυπαρισσόμηλα μέσα σε μία χύτρα νερό για περίπου 10 λεπτά. Στη συνέχεια, κατεβάζουμε τη χύτρα από τη φωτιά και βρίσκουμε έναν τρόπο (αυτοσχεδιάζουμε) προκειμένου να “καθίσουμε” επάνω στον ατμό. Εγώ γυρίζω το ζουμί μέσα σε έναν κουβά και κάθομαι σε μία καρέκλα, από την οποία έχω βγάλει πρώτα το μαξιλάρι και είναι κενή στη μέση. Καθόμαστε έτσι όσο υπάρχει ατμός. Οι αιμορροΐδες θα κάνουν να μας ενοχλήσουν ξανά 2-3 χρόνια.

    • NaturalSecrets Οκτωβρίου 11, 2011 at 5:39 μμ #

      Σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου και για τη λεπτομερή περιγραφή της συνταγής-θεραπείας που μας προτείνεις.

    • panos Μαΐου 10, 2012 at 8:40 μμ #

      Πόσες φορές πρέπει να γίνει αυτό;

  2. ΚΟΣΤΑΣ Σεπτεμβρίου 21, 2012 at 6:19 μμ #

    ΤΕΛΕΙΟ

  3. ΚΟΣΜΑΣ Οκτωβρίου 12, 2013 at 4:27 μμ #

    Καλημερα παιδια,,η δικη μου καταθεση θεραπειας εχει ως εξης:
    Για ενα χρονο περιπου ειχα αιμορροιδες ωσπου τις γιατρεψα με υποθετακια φρεσκιας αλοε βερα για κανα διμηνο περιπου..ταυτοχρονα μου καθαρισε και τα κωνδυλωματα που ειχα στην ευαισθητη περιοχη μου..

Υποβολή απάντησης

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

